
Odcinek 500 metrowy ulicy Kaszubskiej w Słupsku od znaku pionowego końca obszaru zabudowanego w kierunku do Siemianic – z z poszatkowanymi mniejszymi odcinkami o różnych prędkościach . To dekoncentruje kierujących i jest po prostu niebezpiecznie. Moja propozycja jest zawarta w niniejszym wpisie. Wyrażam nadzieje że propozycja nie zostanie potraktowana złośliwie bo nie o mnie tu chodzi . Prędkość na całym 500 metrowym Słupskim odcinku obszaru zabudownego wydłużonego aż do granicy z Siemianicami do 50 km/h -to na tym odcinku gdzie już rozbudowuje się Słupsk i powstają osiedla i tzw. przemysłówka – to naprawdę prędkość bezpieczna a nawet wskazana


Zupełnie nie realne do stosowania przez kierujących i egzekwowania przez organy kontroli ruchu drogowego wartości prędkości dopuszczalnej na odcinku od końca obszaru zabudowanego miasta Słupska do końca tego obszaru zabudowanego jeszcze na terenie miasta Słupska i jednocześnie na granicy miasta Słupsk z Siemianicami gm. Słupsk – to niespełna 500 metrów. Oznakowanie jak poniżej w treści i na szkicu.


Po otwarciu Biedronki przez wiele miesięcy wskazywałem na konieczność zmiany oznakowania bo od Siemianic (granicy z miastem Słupsk ) aż do tablicy obszaru zabudowanego miasta Słupska obowiązywał l znak ograniczenia prędkości do 60 km/h a odwrotnie od końca obszaru zabudowanego miasta Słupska w kierunku Siemianic aż do wjazdu przed Biedronka była prędkość wynikająca z tego właśnie znaku tj do 90 km/h. Po wielu apelach i wielu miesiącach zmieniono oznakowanie na takie jak obowiązuje teraz, ale jest to duży dziwoląg a ponadto można by ograniczyć ilość znaków, (oszczędności) poprawić bezpieczeństwo i wprowadzić np. ograniczenie do 50 lub 60 km/h na całym odcinku w obie strony , a najlepiej przesunąć tablicę obszaru zabudowanego miasta Słupska aż do granicy z Siemianicami. Bez jakiegokolwiek dodatkowego znaku B-33.




