Jeżeli twórcy tego pomysłu i projektu myślą że widoczne na zdjęciach – dotychczas okazałe drzewa obronią się – stojąc w obudowanych gazonach (też betonowych) -to moim zdaniem grubo się mylą – bo kropelka wody której uda się przebić do systemu korzeniowego -niewiele im pomoże . Ta osłona pnia i kory na czas budowy też nie wiele zmieni ale jakże uspokaja przyszłych beneficjentów tego “wspaniałego” projektu . Ale to już będzie problem następnych władz. Opóźnienie chyba ponad roczne i w tej sytuacji planowany termin zakończenia inwestycji wątpliwy. To inwestycja w znacznej części ze środków zewnętrznych. Ekspresówka od obwodnicy Gdańskiej w kierunku Bożegopola i dalej do Słupska mimo skomplikowanej materii niech będzie przykładem dla budowniczych. Obawiam się że Słupskie bulwary dla tego wykonawcy to takie rezerwowe pobocza portfelu zleceń jako że widzę na budowie bulwarów nad Słupią – brygady renomowanej firmy drogowej budującej skomplikowane drogi i węzły drogowe. Wpisy wcześniejsze na moim blogu w tej sprawie pod poniższymi linkami http://www.bezpiecznienadrogach.pl/2021/04/26/zabetonowany-slupsk-nowymi-inwestycjami-w-duzej-czesci-za-srodki-unijne-podobno-wedlug-inicjatorow-zarzadcow-gmin-i-projektantow-to-w-ramach-przyjaznego-srodowiska-dla-czlowieka-jako-podmiot/ http://www.bezpiecznienadrogach.pl/2020/09/09/bulwary-nad-rzeka-slupia-w-poblizu-slupskiej-starowki-z-dnia-na-dzien-piekniej Retrospekcja fotograficzna z obszaru inwestycyjnego “bulwary nad Słupią. Nie przypuszczam aby te obszary nad rzeką Słupia w centrum miasta Słupska służyły mieszkańcom miasta i gościom przez najbliższe dwa lata według zamierzeń autorów projektu. Szkoda – po po okresie pandemii dla relaksu i formy rekonwalescencji i rehabilitacji przydałyby się. Dziś raczej słyszy się w mediach społecznościowych o kontrowersjach wokół biznesu jaki zostanie zainstalowany na terenach bulwarów nad Słupią. Ostatnia część dokumentacji fotograficznej to z dnia 22 . 05.2021 roku na odcinku od ulicy Armii Krajowej – w kierunku Sadu aż do mostu na rzece Słupii przy ulicy Zamkowej (straży Pożarnej). Czy ktoś może mieć wątpliwości patrząc na te zdjęcia, że jest to kontynuacja inwestycyjnego betonowania miasta zamiast poszerzenia obszarów ekologicznych i rekreacyjnych . Najlepiej przejść się szlakiem słupskich bulwarów na spacer. Mnie interesuje także przyszła organizacja ruchu bo o tym pisałem wcześniej. Tam także widać modny ostatnio trend tj zawężanie ulic perspektywicznych szerokich dwukierunkowych do jednokierunkowych. ( patrz ulica Szarych Szeregów po stronie Starostwa Powiatowego). Odwrócenie tej sytuacji w przyszłości – gdyby punktu widzenia organizacji ruchu było to potrzebne – to nie będzie łatwe. Czyżby za chwilę miały być przekwalifikowane na ciągu rowerowe, bo teraz musi się tam znaleźć miejsce także dla hulajnog elektrycznych. A gdyby w nowym rozdaniu ten trend zmienił się na poprzedni? To jest prawdopodobne ale cóż tam – za środki unijne da się zrobić.
Skopiuj i wklej ten adres na swoją witrynę WordPressa, aby osadzić element
Skopiuj i wklej ten kod na swoją witrynę, aby osadzić element